10 דברים שאתה חייב עבור האתר העסקי החדש שלך

מזל טוב! אתם בעליו הגאה של אתר חדש לעסק שלך. בין אם אתם מעדכנים אתר קודם או שלא היה לכם אתר עד כה, העיצוב וההשקה של אתר אינטרנט חדש יכולים להוות הישג נכבד. יחד עם זאת, לפני שאתם לוחצים על כפתור ה”פרסם”, בדקו היטב את האתר וודאו ש-10 המרכיבים האלה, שאי אפשר בלעדיהם, מצויים בו.

1. כתובת אינטרנט פשוטה

אתם צריכים כתובת אינטרנט תואמת לשם וסוג העסק שלכם, אבל היא לא בהכרח צריכה לזעוק את זה. קיצורים שעושים שימוש בכינויי חיבה יהוו אפשרות טובה יותר. בניית אתר תחת שם הדומיין שלכם במקום לבנות אתר תחת שם אחר בדומיין חופשי תקל להפליא על לקוחותיכם למצוא אתכם.

2. מידע ליצירת קשר

אף שנהוג למקם את המידע ליצירת קשר בדף “יצירת קשר”, תוכלו להגדיל באופן דרמטי את הסיכוי שבאמת ייצרו אתכם קשר באמצעות שתילת מידע יצירת קשר בכל עמוד ועמוד של אתרכם. אפילו באמצעות תוסף פשוט כמו תיבת צ’ט או כפתור שליחת דוא”ל, תקלו מאוד על לקוחותיכם לפנות אליכם בשאלה, לברר דברים שמטרידים אותם או לבדוק את הפוטנציאל לעשות אתכם עסקים.

3. הוראות הגעה לעסק שלכם

אל תסתפקו בכתובת! אפילו בעידן ה-GPS תוכלו לחסוך ללקוחותיכם את הטרחה. גם קישור ל-google maps (או WAZE) עשוי להקל מאוד על הלקוחות למצוא אתכם, אם הם מעוניינים בפגישה פנים אל פנים.

4. עיצוב עבור סלולרי

מספר הולך וגדל של גולשים פוטנציאליים לאתרכם ינסו לגלוש אליו באמצעות טלפון סלולרי. ודאו שהם יוכלו לעשות זאת באמצעות שילוב עיצוב מתאים באתר.

5. המלצות (“לקוחות מספרים”)

לאורך הזמן היו לקוחות שנהנו מאוד לעבוד עם החברה שלכם. תנו להם הזדמנות לעמוד בקדמת הבמה! עדויות של משתמשים מרוצים יעניקו לאתר שלכם נקודות זכות ואמינות שלא הייתה לו בלעדיהן.

6. בלוג

הבלוג של האתר שלכם שומר על טריות התוכן וזו דרך מעולה למשוך גולשים על בסיס קבוע. כתיבת בלוג גם ממצבת אתכם כבעלי סמכות בתחומכם.

7. הזדמנויות בחירה

הרשמה לניוזלטר, פידים, הורדת ספרים אלקטרוניים חינמיים וסקירות טכניות הן כולן דוגמאות לפריטים שהגולשים באתר שלך יכולים לבחור לקבל. הם ייצרו קשר מוחשי יותר עם האנשים שהכי מעוניינים במה שיש לאתרכם להציע.

8. שיתוף במדיה החברתית

תוכלו למקסם את החשיפה לתוכן שאתם מציעים אם תקלו על לקוחותיכם לשתף את העמודים שלכם באתרי המדיה החברתית שלהם. כפתורי “שתף” ווידג’טים אחרים מעניקים לגולשים שלכם את האפשרות להיות נציגיכם ברשת.

9. קידום אתרים אחראי

האתר שלכם מוכרח לעבור אופטימיזציה כדי להתאימו לתוצאות מנועי חיפוש, אבל בלי להפגין נואשות. עליכם להשתמש במלות מפתח רלוונטיות בטקסטים, לכלול הרבה תמונות איכותיות ולוודא שכותרות העמודים וכתובות ה-URL מקודדים כראוי.

10. הנעה לפעולה

אתם יודעים מה אתם רוצים שהלקוחות שלכם יעשו – בין שזה לקנות מוצר או להירשם לשירות שאתם מציעים.