fbpx

צילום מוצרים במסחר אלקטרוני

כדי להוציא את המוצרים שלכם הכי פוטוגניים שיש ולהגדיל את המכירות באתר, כבר אין צורך במצלמה מקצועית. מדריך לצילום מקצועי ופשוט שכל בעל חנות אינטרנטית צריך להכיר.

העלאת מוצרים לאתרי אינטרנט הפכה לשיטה נוחה, פשוטה וקלה למכירת פריטים. בין אם מדובר במעצבים או משווקים ובין אם באנשים שרוצים למצוא בית חדש למוצרים שכבר אינם בשימוש.

מכיוון שבאינטרנט אנחנו קונים בעיקר עם העיניים, צילום מוצרים מקצועי הוא השלב הראשון שכל מוצר צריך לעבור. אבל איפה מתחילים אם מעולם לא חשבתם להפוך לצלמים? הכנו מדריך שיעשה לכם סדר.

1. תאורה

צילום מוצרים לחנות אינטרנט מתחיל בתאורה הנכונה. כדי להוציא את המוצר שלכם במיטבו, הניחו אותו ליד חלון על מנת ליהנות מתאורה טבעית, ללא צורך במנורות מיוחדות.

חשבו פעמיים לפני שימוש בפלאש, מאחר שהוא לא תמיד מציג את המוצר באופן טבעי.

2. הקדישו מחשבה לרקע

כדי להימנע ממצב שבו המוצר שלכם "הולך לאיבוד" על רקע פריטים אחרים, צרו מאחוריו רקע לבן. תוכלו להשתמש בבריסטול, בבד או בסדין כדי לקבל רקע לבן ואחיד. מכיוון שמדובר בצילום תקריב, אין צורך בחתיכה גדולה מדי.

3. רוצים להשקיע? היעזרו בחצובה

לא מדובר בפריט חובה, אבל הוא יכול לעזור לכם להימנע מרעידות על מנת לקבל תמונה חדה יותר. אם אתם נעזרים במצלמה בעלת מצבי צילום שונים ושמים לב שהתמונה לא בפוקוס, עברו לאופציית המאקרו.

צילום מוצרים לחנות אינטרנט – כך תעשו את זה נכון

4. אל תשכחו את הזוויות

כשאנחנו בוחנים מוצר בחנות, אנחנו מסובבים, מרימים אותו ומסתכלים עליו מכל הצדדים ולפעמים גם מבפנים – כשמדובר בתיק למשל.

צילום מוצרים לחנות אינטרנט צריך לתת מענה לסוגיה הזו, ולכן חשוב לצלם את המוצר שלכם מכל הזוויות על מנת להעניק מענה לשאלות נפוצות. הוסיפו קלוז אפ על "דיטיילז" מיוחדים.

5. המחישו את התועלת שלו

צילום בסביבה סטרילית הוא חשוב, אך כדאי גם להוסיף צילום אווירה כדי להמחיש את הייעוד או אופן השימוש במוצר שלכם, אלא אם מדובר במוצר המיועד לנוי.