fbpx

פרסום בפייסבוק לעסקים - חנויות אינטרנטיות

הקמתם חנות אינטרנטית? מצוין! בשלב הבא – חשוב לגבש אסטרטגיית שיווק יעילה וחכמה שתעזור לכם לפרסם את החנות ולהביא אליה תנועה של גולשים. יש מגוון ערוצי שיווק בתחום הדיגיטל, לדוגמה פרסום ממומן וקידום אורגני בגוגל, אך מעבר לפרסום במנועי החיפוש  חשוב לנצל את כוחן של הרשתות החברתיות לצרכי שיווק וחשיפה, להגדיל את הטראפיק (תנועה) לחנות האינטרנטית ולשפר את המכירות והרווחיות.

פרסום בפייסבוק מתאים לכל העסקים, גם לעסקים קטנים, אך מומלץ לבצעו בעזרת מומחים לשיווק בדיגיטל בגלל התחרות הגבוהה בענפי המסחר השונים והידע הנדרש לניהול קמפיינים בפייסבוק. יש מגוון אפשרויות לפרסום ברשת החברתית הפופולרית, הדרכים היעילות ביותר הן פרסום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק, הקמת וניהול פרופיל (עמוד) עסקי ממותג ודינמי, פרסום בדף העסקי, הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק שופס וכדאי ליצור חשבון מודעות פעיל ב-Business Manager כדי לנהל את הקמפיינים.

אילו יתרונות קיימים בפרסום בפייסבוק לעסקים?

פרסום בפייסבוק לעסקים מוכח כיעיל ולרוב הוא גם זול יותר בהשוואות לפרסום בגוגל ובפלטפורמות אחרות. היתרונות המרכזיים בפרסום בפייסבוק לחנויות אינטרנטיות הם:

  • חשיפה גבוהה – פרסום ברשת החברתית הפופולרית מבטיח חשיפה רחבה בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. ניתן למקד את הקמפיינים ומודעות הפרסום לקהלי יעד מגוונים שמאפייניהם ידועים מראש. חשוב לזכור כי מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק מידי יום, ומעל מיליארד אנשים בכל העולם פעילים מאוד ברשת החברתית.
  • שיפור משמעותי ביחס ההמרה – הפרסום ברשת החברתית משפר באופן משמעותי את יחס ההמרה, כלומר הפרסום מביא לגידול ניכר בהיקף המכירות לאור הגידול בטראפיק לחנות האינטרנטית והשיפור במכירות העסק.
  • פילוח מדויק – מערכת הפרסום של פייסבוק מתקדמת מאוד ומציעה מגוון כלים ואפשרויות, הפילוח מדויק ומאפשר לבעלי החנויות האינטרנטיות להגיע אל קהלי המטרה המתאימים להם. ניתן לטרגט קהלי יעד לפי פרמטרים רבים ומגוונים כגון: טווח גילים, מגדר, השכלה, שפות, אזור גיאוגרפי (חשוב לפרסום לוקאלי), תחומי עניין ועוד.
  • תקציב נמוך (עלות חשיפה נמוכה) – אחד מהיתרונות המשמעותיים לפרסום  בפייסבוק הוא העלות היחסית זולה, לכן פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים הוא הפתרון הנכון והמשתלם ביותר. אפשר להגיע לקהלי יעד רחבים גם בתקציב פרסום נמוך יחסית.
  • מיתוג מנצח – פרסום חנות אינטרנטית בפייסבוק מסייע במיתוג העסק ובבידול ממתחרים כתוצאה מהחשיפה הרחבה.
  • שיתופים ובאז ויראלי – חברים, משפחה וקולגות יכולים לסייע לבעלי חנויות אינטרנטיות על ידי שיתוף  הפרופיל העסקי ומודעות הפרסום, ובנוסף תוכן מקורי ואיכותי זוכה לשיתופים רבים על ידי העוקבים והלקוחות הקיימים הפעילים בפייסבוק, לעיתים התוכן או המודעה היצירתית הופכים לבאז ויראלי, וזאת ללא כל עלות למעט עלות המודעה.   
  • תוכן מקורי ואיכותי – פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות פרסום, אחת הדרכים האפקטיביות לקבלת חשיפה רחבה היא באמצעות פרסום תמונות, סרטוני וידאו, מצגות מונפשות ותכנים איכותיים ובעלי ערך לגולשים, את התוכן ניתן לפרסם באמצעות העמוד העסקי אך חשוב להיות יצירתיים גם בניסוח ובעיצוב מודעות הפרסום בקמפיינים שמבצעים בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק לעסקים

טיפים לפרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק אפשרי במגוון דרכים לכן כדאי לבחור מומחים מנוסים, אך אפשר לנהל את הפרסום ברשת החברתית גם באופן עצמי. המומחים שלנו הכינו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם להשיג את המטרות הרצויות:

  •  לבעלי חנויות אינטרנטיות – חשוב לייצר אינטגרציה בין החנות שלכם לבין פייסבוק, כך שכל מי שגולש בפייסבוק יוכל לרכוש ישירות מהחנות שלכם. החנות האינטרנטית של ישראכרט מציעה סנכרון אוטומטי לקטלוג המוצרים של פייסבוק כך שלא תצטרכו לשבור את הראש ולעשות זאת בעצמכם.
  • ניהול דף עסקי דינמי – מומלץ לנהל דף עסקי פעיל ודינמי כדי לייצר עניין אצל העוקבים והלקוחות הקיימים ועל מנת להגביר את החשיפה ושיתופי הפרסומים שלכם. כדאי ליצוק תוכן מקורי ואיכותי היוצר עניין רב, לפרסם הטבות ומבצעים ולשמור על קשר עם העוקבים.
  • תמונות וסרטונים לדף העסקי – גולשים בפייסבוק אוהבים תמונות וסרטוני וידאו, לכן כדאי לכם להעלות בדף העסקי תמונות באיכות גבוהה וסרטונים מעניינים, מקוריים ובעלי ערך לעוקבים. תמונות וסרטונים מקבלים חשיפה גבוהה בהרבה מאשר פוסטים רגילים, הם גם זוכים ליותר שיתופים ברשת.
  • גיוון בתכנים – יש לגוון את התכנים שאתם מעלים בדף העסקי ומעבר לפוסטים הרגילים כדאי להעלות מידי פעם מדריכים בעלי ערך על מוצרים חדשים בחנות האינטרנטית, תמונות בתלת מימד, תוכן בסגנון שאלות ותשובות נפוצות, ואחת לתקופה מומלץ לבצע סקר עם הטבה כלשהי.
  • תגובות מהעוקבים – חשוב מאוד לנטר תגובות של העוקבים בדף העסקי ועל מודעות הפרסום שאתם מבצעים, וכדאי ליצור אינטראקציה עם קהל הלקוחות כדי להגדיל את מעורבותם.
  • שימוש נכון במנהל המודעות של פייסבוק – מנהל המודעות מאפשר לכם לנהל קמפיינים מסוגים שונים וכך אתם יכולים לבדוק איזה מודעה או קמפיין מביאים לתוצאות הטובות ביותר. לבעלי חנות באינטרנט כדאי לנהל קמפיינים מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש), קמפיין חשיפות וקמפיין המרות.