fbpx

איך מוכרים במאות אלפי ש״ח באינטרנט?

הסודות של בעלי החנויות האינטרנטיות נחשפים. המון חנויות און ליין מצליחות בזמן קצר להקים פעילות פיננסית רחבה, באמצעות שימוש בטכניקות ורתימת הרשת החברתית הקיימת שלהם לפעילות.

היום המודעות לחנות אינטרנטית וליתרונות ההפעלה ברורות הרבה יותר. הרבה בגלל המהפכה בתחום שהקורונה עשתה.  מספר לקוחות שהקימו חנות בפלטפורמה של החנות האינטרנטית הצליחו לשבור את השיא של מכירה מעל 300,000 ש״ח בשבוע. המכנה המשותף לעסקים הללו – עסקים קטנים, שהיה להם מוצר או רעיון להקמת קורס והם הקימו חנות בתוך מספר ימים, חיברו הכל בצורה מדויקת ועלו לקמפיין דרך אחת הרשתות החברתיות.

אז איך הם עשו את זה? כמה דגשים שיאירו על ההצלחה שלהם

מיקוד כנוסחת הפלא למכירות און ליין

שם המשחק בהצלחה שלהם היה מיקוד. מיקוד בעסק, מיקוד במוצר, מוצר בתקשורת החוצה. 
כל השאר – חנות, דומיין, סליקה, חשבוניות, משלוחים, אבטחת מידע, עיצוב, מודלים של מבצעים, קופונים, גיפט קארדז נוהלו בחנות האינטרנטית.

בזכות ה״אוטסורסינג״, הם התמקדו באסטרטגיית השיווק שלהם – הגדילו עוקבים ברשתות, השתמשו בדיוור אלקטרוני וסמסים כדי לעשות ״השקה״, שתכף נסביר מדוע היא חשובה. 

Outsourcing Mobile Work

למה לעשות השקה? ומה זה השקה בכלל?

השקה, בצורה הפשוטה ביותר שלה – היא ריכוז מאמץ תקשורתי בנקודת זמן אחת. כלומר, הפצה של המוצר או השירות ברגע מסוים בכל אמצעי המדיה העומדים לרשותכם: חנות, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, דואר אלקטרוני, סמסים, גוגל שופינג, זאפ ועוד.

היתרון בהשקה, היא תופעת ה״פה לאוזן״ – כלומר המותג של העסק שלכם מופץ לרבים באותו היום ומכיוון שכך, מתחילים ״לדבר עליכם״ ויוצרים תופעה של היכרות גבוהה יותר עם המותג שלכם.
כדי למקסם השקה, יזמי מסחר אלקטרוני ובעלי עסקים, נוטים למצוא ״מפיצים״, כלומר כאלו שממשיכים את השיחה בערוצים נוספים, ומקבלים עמלה על כל עסקה שאתם עושים. בנוסף, מייצרים הטבה או הטבות מיוחדות לימי ההשקה.

דוגמא בוטלת שראינו, הינו עסק שלקח 100,000 ש״ח שתכנן להשקיע בפרסום חוצות, ולבסוף החליט להשקיע את הכסף למוצר. הוא מכר מוצר שעלות השוק שלו היא 30 ש״ח, ב10 ש״ח. כלומר מימן 20 שקלים מכל מוצר, עד לסך של 5,000 מוצרים. 

מה שקרה לאחר שהשיק את החנות האינטרנטית שלו, היה לא נורמלי – קבוצות שלמות בווטסאפ העבירו את ההטבה שהוא נתן, מכיוון שהמלאי מוגבל. בתוך שלושה ימים, מכר את כל מלאי המוצרים שלו – והחלק המדהים, שלאחר שחזר למחיר המקורי, המשיך למכור בקצב גבוהה, שכן המותג שלו ״הוחדר״ לקהלים רבים.

עילי בוטנר בקמפיין מקסים למכירת חולצות עבור צוות הנגנים שלו

זאב ירדני מ - Yard & Co מספר על המכירות שלו דרך החנות האינטרנטית של ישראכרט

הנקודות המומלצות - איך תוכלו למכור במאות אלפים בשבוע

כל החיבורים הללו נעשים ישירות מתוך החנות האינטרנטית של ישראכרט, ללא צורך בעבודה עם ריבוי ספקים. 
המשמעות = פחות זמן, פחות כסף פחות כאב ראש. כפועל יוצא = מיקוד גדול יותר בתכנון השיווק והיערכות למכירות.

שף אבי לוי מוכר און ליין קורסים דיגיטליים

איך מתחילים?

תוכלו להתנסות בחינם בחנות האינטרנטית, ללא כרטיס אשראי במשך 14 יום. צוות התמיכה שלנו יסייע לכם ויעניק לכם הדרכה וייעוץ חינם, יסייע בצעדים הראשונים ויחבר אתכם לסליקה, כדי שתתחילו למכור בהקדם. לחצו על ״התנסות חינם״ כדי להתחיל.