איך לבחור מערכת דיוור לחנויות אינטרנטיות?

בעלי עסקים וחנויות אינטרנטיות משקיעים לא מעט זמן, מאמץ ומשאבים בפעולות שיווק שונות כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, לשפר את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים ולהשיג את המטרות העסקיות והשיווקיות. במציאות של היום יש בעולם השיווק הדיגיטלי מגוון כלים ופתרונות טכנולוגיית איכותיים ומתקדמים, ביניהם מערכת דיוור לעסקים.

מערכות הדיוור מומלצות לרוב העסקים והן מתאימות מאוד לבעלי חנויות אינטרנטיות (וירטואליות) ואתרי סחר מקוונים. המערכת המתקדמת לשיווק בערוצים הדיגיטליים באמצעות דיוור אלקטרוני מורשה כוללת כלים ושירותים נוספים באמצעותם ניתן להגביר את התנועה לאתר המכירות, למקסם את ההכנסות מהגולשים שמבקרים בחנות האינטרנטית, ליהנות מיחס המרה גבוה ולנטר את הנתונים כדי להגדיל משמעותית את המכירות בחנות המקוונת.

אילו אפשרויות מציעה מערכת דיוור לעסקים?

מערכת דיוור מומלצת וייעודית לעסקים פיזיים ולחנויות אינטרנטיות כוללת מגוון כלים ופתרונות לשיווק אפקטיבי של העסק ולהגדלת טראפיק ומכירות באתר. המערכת המתקדמת לדיוור מציעה פיצ'רים מגוונים כגון:

  • מערכת דפי נחיתה – המערכת כולל פיצ'ר ייעודי להקמת דפי נחיתה מעוצבים, כאשר דפי הנחיתה מתממשקים עם מערכת הדיוור וניתן להטמיע את דף הנחיתה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, באתר הבית של העסק ועוד. ניתן לקדם את דף הנחיתה במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל, ולמעשה זהו נכס דיגיטלי נוסף המאפשר לגולשים להשאיר פרטים ליצירת קשר, והפרטים נקלטים אוטומטית ברשימת התפוצה במערכת.
  • שליחת סמס בקלות – ניתן לשלוח לרשימות הדיוור השונות הודעות טקסט (SMS) לטלפונים החכמים, ולמעשה אפשר לנהל קמפיינים במובייל באמצעות שליחת SMS בקלות למספר רב של נמענים, ולנטר את התוצאות.
  • התאמה לחוק הספאם – חשוב לבחור מערכת דיוור העומדת בחוקי הספאם העדכניים ביותר, המערכת מוסיפה אוטומטית בתחתית המודעה קישור להסרת הנמען מרשימת התפוצה, וכל אחד יכול להסיר את עצמו בקלות ובאופן מוחלט מהרשימה.
  • תבנית רספונסיבית – המערכת תומכת בדיוור רספונסיבי, כלומר המודעה תוצג באופן מושלם ונוח לקריאה בהתאם למסך של המשתמש (מחשב נייח, לפטופ, סמארטפון, טאבלט וכו').
  • סקרים וטפסי הרשמה – באמצעות המערכת לדיוור ניתן לשלוח סקרים וטפסי הרשמה ייעודיים ישירות למייל של הנמענים ברשימת התפוצה. זהו פתרון יעיל להשגת לידים איכותיים, לשמירה על קשר עם הלקוחות ולניתוח תוצאות הסקר כדי לייעל את השיווק ולהגדיל את המכירות באתר.
  • פנייה אישית – באמצעות המערכת המתקדמת ניתן לשלוח מסרים אישיים ולבצע פרסונליזציה של הקמפיינים והמסרים השיווקיים הנשלחים לרשימת התפוצה.

מערכת לשליחת SMS – יתרונות מרכזיים

  • תפוצה רחבה של מסרונים (SMS) לקהל היעד בקליק אחד
  • אוטומציה – שליחת מסרונים (SMS) לנרשמים חדשים, באירועים מיוחדים ( ימי הולדת, נישואין ועוד).
  • פנייה אישית לנמען (פרסונליזציה) ב-SMS – המערכת מאפשרת לכם לפנות לנמענים בשמם הפרטי כדי להגביר את הנימה האישית.
  • שילוב קישורים במסרונים (SMS), אשר יפנו את קהל היעד למוצרים נוספים או שירותים רלוונטיים.

 

מערכת לשליחת SMS

טיפים לבחירת מערכת דיוור לחנויות אינטרנטיות

בחירת מערכת דיוור לחנויות אינטרנטיות מתחילה בסקר שוק מקיף והשוואה בין מספר מערכות קיימות. כדי לבחור את מערכת הדיוור המתאימה ביותר לעסק או לחנות האינטרנטית שלכם מומלץ להתייחס לגורמים הבאים:

  • נוחות וקלות התפעול – המערכת חייבת להיות נוחה, קלה לתפעול וברורה למשתמשים. לכל מערכת יש ממשקים וכלים שונים, אם אפשר להתנסות במערכת בחינם לתקופה מסוימת כדאי לעשות זאת.
  • מערכת ידידותית למשתמש – המערכת חייבת להיות נוחה ולהציע ממשקים וכלים ידידותיים לכל המשתמשים, עם תפריטי עזרה ותמיכה טכנית זמינה בעברית.
  • התממשקות קלה – החנות האינטרנטית, למשל, מציעה חיבור ישיר למערכת הדיוור "רב מסר" – מה שמאפשר לייצר באופן מיידי אוטומציה של הזמנות, עגלות נטושות, פופאפים ועוד. במידה ואתם מעוניינים לעבוד עם מערכת דיוור אחרת – זה אפשרי בהחלט בעזרת ממשק API ו-Webhook.
  • ותק וניסיון בענף – יש מגוון מערכות המיועדות לדיוור לכן הבחירה עשויה להיות מעט מאתגרת. המומחים ממליצים לבחור מערכת דיוור ידועה ואמינה השייכת לחברה בעלת ותק וניסיון בשוק. למערכת ותיקה יש מנויים רבים ותוכלו לקרוא חוות דעת וביקורות כדי לקבל החלטה שקולה ועניינית.
  • אמינות ומקצועיות – כדאי לרכוש מנוי רק למערכת שהוקמה ומתופעלת על ידי חברה מקצועית, אמינה, גדולה ומוכרת. ותק של החברה והמערכת לדיוור מעיד על מקצועיות, יעילות ואמינות.
  • תמיכה זמינה – אמנם המערכת קלה לתפעול וכוללת עזרה, יחד עם זאת יש מצבים שבהם אנו זקוקים לתמיכה טכנית זמינה, לכן כדאי לבחור מערכת דיוור מחברה מקצועית המציעה תמיכה זמינה במגוון אפשרויות (טלפון, צ'אט, מייל וכו'), ויש לברר את שעות הפעילות של מוקד התמיכה.
  • מאפייני העסק – לכל עסק יש מאפיינים שונים לכן הצרכים משתנים בין בעלי העסקים והחנויות האינטרנטיות. כאשר בוחרים מערכת דיוור לעסק יש לאפיין צרכים, להגדיר מטרות ולבדוק עלויות שימוש במערכת. ברוב המקרים, לעסקים הקטנים אין צורך בפיצ'רים המתקדמים, לכן ניתן לבחור מערכת פשוטה המתאימה לעסק קטן.

התנסות למשך 14 יום חינם

התנסות למשך 14 יום חינם