איך מוכרים יותר באתרי מסחר אלקטרוני

יותר ויותר אתרי אינטרנט מכירתיים פועלים בישראל וכמדינה המדורגת במקום השלישי המכובד בקניות ברשת, הרי שברור כי נדרש להתאים את האתר והפלפורמה הסלולרית לטובת הגדלת מכירות בעסק. המדריך המלא לשיפור מכירות אונליין

כולנו יודעים כי אתר רספונסיבי, המנגיש את המכירה לקהל גדול ככל האפשר ישפר את יחס ההמכרה ויביא ליותר מכירות אונליין. במדינה כמו ישראל, המדורגת במקום השלישי מבחינת רכישות באינטרנט, אנו יודעים שיותר ויותר ישראל משתמשים בסמרטפון לבצע את הרכישה ומחקר מקיף שנעשה לאחרונה כדי לבדוק את הרגלי הרכישה של הישראלים, מצביע על מגמה של גידול בקנייה דרך הסלולר במאות אחוזים.

שיפור מכירות באתרים אונליין

והפוטנציאל בהחלט גבוה. אם נקח בחשבון שרק בבלאק פריידי 2019 רכשו הישראלים בסכום של מעל 750 מליון ש"ח, נבין כי שווה להשקיע בפלטפורמת המכירה ובחוויית הדיגיטלית. נזכיר כי למרות החיבה למכשירים הניידים מרבית הרכישות עדיין מתבצעות דרך מסך מחשב  הנחשב לפלטפורמה המועדפת על הישראלים. כשבוחנים נתון זה חשוב לתת מבט לכל תהליך הרכישה, שכן לפני ההחלטה הסופית ומתן פרטי התשלום, 50% מהגולשים יעברו דרך הסמרטפון ו-14% יעזרו בטאבלט. אז איך להגדיל מכירות באתר? התשובות לך נעוצות בשלושה מישורים: ראשית חשוב להשקיע ברספונסיביות של האתר, לעצב חוויית גלישה מזמינה, פשוטה וכמובן לעודד מכירה של מוצרים נוספים, כמו באנרים עם מידע על מבצעים. מהמחקר המצויין למדנו גם שהישראלים מחפשים ברשת אוצרים חדשים והזדמנויות לצד מכירים נמוכים ואטרקטיביים.

איך מוכרים יותר באתרי מסחר אלקטרוני?

אמינות: מקדם ראשי של אתר מכירות באינטרנט

חשוב לזכור כי מעבר לחוויית הגלישה והמוצרים עצמם, הגולש הממוצע משווה בין כמה אתרים וניזון ממידע רב שנגיש ו בפלטפורמות כמו סמרטפון, טאבלט או מסך מחשב. מחקרים שנערכו בנושא מדגישים כי תחושת האמינות שמשדר העסק אונליין, היא מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטה לרכישה. שכן במצב זה הקונה מחוייב להתקשרות דיגיטלית ואינו מקבל את המוצר ישירות.

קחו לדוגמא קונה שנכנס לחנות ומנהל שיחה עם המוכר. לאחר שרכש את המוצר הוא עוזב את החנות כשהוא מצוייד בפריט שרכש, קבלה ובמקרה הצורך אחריות או חשבונית מס.

באתר אנו צריכים לקחת בחשבון שגולשים רבים חוששים מפני פגם בהשלמת העסקה ושמירה על פרטיות הנתונים, ולכן חשוב להציד את התקנים הנדרשים (כמו PCI) לצד ביסוס של מערכת יחסים דיגיטלית שמקנה תחושת ביטחון.

זאת ניתן לעשות על ידי שליחה מיידית של אישור ההזמנה בתום ביצוע הרכישה. הקפידו להדגיש את מספר ההזמנה ופרטים לשירות בטלפון או במייל במקרה הצורך, עדכנו במייל או מסרון את הקונה על השלבים באספקת המוצר ואל תשכחו לבדוק באופן אישי כי נמסר לשביעות רצונו של הגולש.

זה גם השלב בו אתם יכולים להמשיך וליידע את הרוכשים במבצעים, מוצרים או שירותים נוספים ולעודד חזרה לאתר או לחנות האלקטרונית.

איזה עוד דרכים יעזרו לכם להגדיל מכירות באתר?

  1. יצירת קשר בדקו כי יש מספיק עוגנים ליצירת קשר דרך הטלפון, מייל והרשתות החברתיות.
  2. דף מוצרים הוסיפו דף פירוט מוצר, עם מידע מקצועי מפורט ופרטי התקשרות עם העסק.
  3. סלולר הקפידו לעצב את גרסת המובייל בצורה פשוטה ואטרקטיבית עם דגש על מגוון ופירוט.
  4. מבצעים ודיוור השקיעו בדיוור ובבאנרים המפרטים על מבצעים באתר מכירות באינטרנט.
  5. אודות אל תשכחו להציג את עצמכם ולנסח פסקת אודות אישי המתאר את פעילות העסק.

התנסות למשך 14 יום חינם

התנסות למשך 14 יום חינם